Застава 101, популарниот „кец“ или „стојадин“, како што со љубов го нарекувавме, многумина го сметаат за најдобриот автомобил произведен во СФРЈ.
Ако не е најдобар, сигурно е најпознат. Тоа е автомобил кој доживеал бројни верзии во текот на својот долг век на траење. Покрај варијантите со 3 и 5 врати, постоеја различни нивоа на опрема, а се нудеше и верзија за испорака на Poli.
Поли беше причината за развој на друга верзија на „кец“. Тоа беше Застава 101Т со двојна задна оска.
Автомобилот е развиен во текот на 1990-тите во „Застава“ со цел да се постигне максимален капацитет и број на патници. Во тоа време слични возила, но не со двојна оска, нудеа „Рено“ (Експрес), „Ситроен“ (Ц15) и други.

Иако е прототип, овој автомобил бил регистриран за превоз на пет лица, додека задниот дел од возилото бил наменет за превоз на товар.
На крајот, проектот беше напуштен, а автомобилот беше продаден на Нуркачкиот клуб „Крагуевац“, каде што активно се користеше.
Судејќи според фотографијата што беше објавена на Фејсбук („Официјална страница на форумот Застава 101“), возилото, за жал, заврши неславно, фрлено и заборавено.