23.2 C
Shtip
spot_img

Дали е ова крајот на екраните во автомобилите?

Производителите долго време се натпреваруваа да понудат поголем екран на допир и да натрупаат што е можно повеќе функции на него, а Tesla го предводеше патот со Модел 3.

Но, по бројните критики за безбедноста и практичноста, се чини дека е во тек пресврт. Сè повеќе брендови сфаќаат она што возачите одамна го знаат: за основните команди, ништо не може да го замени старото добро физичко копче. Најновиот во серијата што се враќа на своите корени е францускиот производител на спортски автомобили Alpine.

Приоритет на возењето, а не на екраните
Веста ја објави Autocar, кој разговараше со шефот за дизајн на Alpine, Антони Вилаино. Тој потврди дека претстојниот спортски автомобил A110, како и другите идни спортски автомобили од брендот, ќе им даде приоритет на физичките контроли. Како што објасни тој, кога фокусот е на чинот на возење, контролите треба да бидат „инстинктивни“.

Иако истото може да се каже и за секој автомобил – бидејќи секоја секунда помината во пребарување на опции за климатизација или јачина на звук на екранот е потенцијална опасност, вели Вилаино. Задоволството од динамичното возење не треба да се прекинува со фрустрирачко „копање“ низ менијата на инфозабавниот систем. Промените ќе започнат со лансирањето на следната генерација A110, а ќе следат и други модели.

Големите играчи го следат примерот
Alpine не е сам во овој пресврт. Листата на производители кои сфаќаат дека екраните не се одговор за сè расте.

Ferrari: Италијанскиот гигант ги напушти контролите на допир на воланот со новиот модел Amalfi и се врати на класичните, физички копчиња. Покрај тоа, новиот, редизајниран волан може да се вгради и во моделот Roma и другите Ferrari кои претходно го користеа критикуваното решение.

Hyundai: СангЈуп Ли, извршен потпретседател и раководител на глобален дизајн за Hyundai и Genesis, јасно стави до знаење дека компанијата ќе се држи до физичките контроли за клучните функции. Неговиот став е дека тие се едноставно побезбедни и полесни за употреба. Иако не се согласуваат сите во компанијата (раководителот на европскиот технички центар сè уште ја гледа иднината во екраните), се верува дека зборот на Ли за ова прашање треба да биде последен.

Volkswagen: Дури и Volkswagen, кој со години трпеше остри критики за неинтуитивните контроли на допир и бавниот софтвер на моделите Golf 8 и ID, прави пресврт. Софтверот оттогаш е значително подобрен, а физичките копчиња се враќаат на големо. Ова го најави концептот ID.2all со класичното тркало со волумен, а компанијата потврди дека слични решенија ќе ги красат и сериските модели, вклучувајќи го и најновиот Tiguan.

━ повеќе содржини

Збогум на тоалетната хартија! Новиот тренд „вошлети“ станува хит во светот

Заборавете на обичната тоалетна хартија, бидејќи сè повеќе земји во Европа се свртуваат кон решение кое е стандардно во Јапонија со години. Зборуваме за...

Денес почна исплатата на исплатата на правата од социјална и детска заштита за јули

Министерството за социјална политика, демографија и млади информира дека денеска почна исплатата на правата од социјална, детска и цивилна заштита за месец јули 2025...

Обвинителството отвори истрага за скандирањата за „Голема Албанија“ и „Илирида“ на натпреварот Шкендија – Карабах

По синоќешниот фудбалски натпревар меѓу Шкендија и Карабах, одржан на арената „Тодор Проески“ во Скопје, Основното јавно обвинителство отвори истражна постапка поради скандирања со...

80 години од атомската бомба кај Хирошима

Темниот звук на ѕвоното во меморијалниот центар во Хирошима го потсети светот на најцрните сенки во историјата на човештвото. Одбележани 80 години откако „малото...

Историски ден за македонскиот фудбал: Конечно пристигна ВАР

За првпат во историјата на македонскиот фудбал, од новата сезона ќе почне да се применува ВАР системот во Првата македонска фудбалска лига. На свеченост во...
spot_img