3.9 C
Shtip
spot_img

Дали е ова крајот на екраните во автомобилите?

Производителите долго време се натпреваруваа да понудат поголем екран на допир и да натрупаат што е можно повеќе функции на него, а Tesla го предводеше патот со Модел 3.

Но, по бројните критики за безбедноста и практичноста, се чини дека е во тек пресврт. Сè повеќе брендови сфаќаат она што возачите одамна го знаат: за основните команди, ништо не може да го замени старото добро физичко копче. Најновиот во серијата што се враќа на своите корени е францускиот производител на спортски автомобили Alpine.

Приоритет на возењето, а не на екраните
Веста ја објави Autocar, кој разговараше со шефот за дизајн на Alpine, Антони Вилаино. Тој потврди дека претстојниот спортски автомобил A110, како и другите идни спортски автомобили од брендот, ќе им даде приоритет на физичките контроли. Како што објасни тој, кога фокусот е на чинот на возење, контролите треба да бидат „инстинктивни“.

Иако истото може да се каже и за секој автомобил – бидејќи секоја секунда помината во пребарување на опции за климатизација или јачина на звук на екранот е потенцијална опасност, вели Вилаино. Задоволството од динамичното возење не треба да се прекинува со фрустрирачко „копање“ низ менијата на инфозабавниот систем. Промените ќе започнат со лансирањето на следната генерација A110, а ќе следат и други модели.

Големите играчи го следат примерот
Alpine не е сам во овој пресврт. Листата на производители кои сфаќаат дека екраните не се одговор за сè расте.

Ferrari: Италијанскиот гигант ги напушти контролите на допир на воланот со новиот модел Amalfi и се врати на класичните, физички копчиња. Покрај тоа, новиот, редизајниран волан може да се вгради и во моделот Roma и другите Ferrari кои претходно го користеа критикуваното решение.

Hyundai: СангЈуп Ли, извршен потпретседател и раководител на глобален дизајн за Hyundai и Genesis, јасно стави до знаење дека компанијата ќе се држи до физичките контроли за клучните функции. Неговиот став е дека тие се едноставно побезбедни и полесни за употреба. Иако не се согласуваат сите во компанијата (раководителот на европскиот технички центар сè уште ја гледа иднината во екраните), се верува дека зборот на Ли за ова прашање треба да биде последен.

Volkswagen: Дури и Volkswagen, кој со години трпеше остри критики за неинтуитивните контроли на допир и бавниот софтвер на моделите Golf 8 и ID, прави пресврт. Софтверот оттогаш е значително подобрен, а физичките копчиња се враќаат на големо. Ова го најави концептот ID.2all со класичното тркало со волумен, а компанијата потврди дека слични решенија ќе ги красат и сериските модели, вклучувајќи го и најновиот Tiguan.

━ повеќе содржини

„Мигранти нема да има во Македонија“ – велат од власта

ВМРО-ДПМНЕ и денеска категорично ги отфрли тврдењата на СДСМ дека во земјата се подготвуваат аранжмани за прифаќање мигранти, оценувајќи дека опозициската партија „секојдневно ја...

Денес се игра 1/16 финалето од Challenge купот во одбојка. Штип УГД домаќин на Алијанц Милано

Денеска, со почеток од 19:00 часот во салата 25ти Мај во Радовиш се игра 1/16 финалниот натпревар од главнагта фаза во европскиот Челинџ куп...

„Приказната за Силјан“ освои награди за најдобар документарен филм и за најдобра камера на престижните IDA Documentary Awards во Лос Анџелес

Македонскиот документарен филм „Приказната за Силјан“ на режисерката Тамара Котевска продолжува да бележи голем меѓународен успех. Филмот триумфираше на престижните IDA Documentary Awards во Лос...

Tesla се откажува од производството на автомобили

Tesla го претстави новиот Мастер план каде воопшто не се споменуваат автомобили, Илон Маск ја насочува компанијата кон роботи, AI и роботакси Tesla, компанијата што...

Какви се гумите без воздух и дали тие се иднината на автомобилската индустрија?

Технологијата во автомобилската индустрија напредува со огромна брзина, а едно од најинтересните решенија што во последно време се развива се токму таканаречените гуми без...
spot_img