Овој потег за заштеда на трошоци сигурно ќе ги подели мислењата на патниците – но неколку нискобуџетни авиокомпании наводно планираат да воведат места за стоење во авионите.
Според Instagram-профилот @entrepreneurshipquote, кој има 2,8 милиони следбеници, седиштата налик на велосипедски, со помек потпирач и можност за потпирање под агол без целосно седнување, би можеле да се појават веќе во 2026 година.
Овие седишта, кои ги развива производителот Aviointeriors, треба да го зголемат патничкиот капацитетност за 20 проценти.
„Skyrider 2.0“ – контроверзна идеја што повторно се враќа
Aviointeriors не даде коментар, а засега ниту една авиокомпанија официјално не потврдила дека ќе ги воведе овие седишта. Моделот наречен Skyrider 2.0 првпат беше претставен на саемот Aircraft Interiors Expo 2018 во Хамбург, како подобрена верзија на концептот од 2010 кој не успеа да се реализира.
Новите седишта имаат повеќе подлога и зајакнати носачи, со шипки што ги поврзуваат редовите со таванот и подот, наместо само со шини. Компанијата тогаш изјави дека Skyrider 2.0 овозможува „ултра-висока густина“ на патници во кабината, што овозможува повисоки приходи за компаниите и пониски цени за патниците.
Седиштата се 50% полесни од стандардните во економска класа и се составени од помалку компоненти, што значи и пониски трошоци за одржување.
Идејата за вакви „полу-седечки“ билети веќе долго време ја поддржува извршниот директор на Ryanair, Мајкл О’Лири. Уште во 2012 година тој предложи Boeing авионите да бидат опремени со 10 реда за стоење и 15 со класични седишта. Во тоа време рече дека билетите за стоење би можеле да чинат само од 1,15 до 5,80 евра
Сепак, реакциите на социјалните мрежи се претежно негативни. Еден коментар гласеше: „Ова е патетично. Третирајте ги луѓето како луѓе.“ Друг саркастично додаде: „Наскоро ќе нè врзуваат за крилото со кислородна маска.“ А трет рече: „Ве молам, никогаш не купувајте вакви билети! Не го поддржувајте ова“.
