– Апелираме сите корисници кои во претходните исплати немаат средства на сметките да направат проверка на податоците за трансакциските сметки, доколку увидат неточни податоци за трансакциската сметка истите може да ги сменат директно во апликацијата. На тој начин Управата за јавни приходи ќе има точни податоци за корисникот и ќе може да изврши исплата на поврат по основ на МојДДВ, велат од УЈП.
Од УЈП споделија и кои се најчести грешки кои го одложуваат процесот на исплата се:
– Погрешно внесена трансакциска сметка
– Внесена трансакциска сметка на друго лице
– Наместо трансакциска сметка внесен број на платежна картичка
– Внесена трансакциска сметка која не постои или е згасната
Доколку имате потреба од поддршка или информации, јавете се во Контакт центарот на УЈП на следните броеви, од фиксна линија: 0800 33 000 и од мобилен телефон: 02 3253 200, или преку меил-адреста info@ujp.gov.mk.