28.3 C
Shtip
spot_img

YouTube се надмина себеси: Погледнете каде ќе поставуваат реклами

Без разлика дали станува збор за реклами што може да се прескокнат, реклами што не може да се прескокнат или некој трет тип, крајната цел е секогаш иста: да се најде уште повеќе простор за генерирање поголем профит.

Сега, благодарение на напредокот во вештачката интелигенција, YouTube пронајде сосема ново место за вметнување реклами – токму во оние моменти кога нешто особено возбудливо се случува во видеото.

Оваа идеја стои зад „Peak Points“, нов рекламен производ поддржан од Google Gemini. Овој систем користи вештачка интелигенција за да ги идентификува најемоционално интензивните моменти во популарните видеа на YouTube, а потоа поставува реклама токму таму.

Да, добро прочитавте, токму кога сте пред кулминација, ќе се појави реклама што ќе ви го прекине уживањето.

За огласувачите, ова може да звучи како маркетиншки сон. Сепак, за гледачите, ова е веројатно најлошиот можен тајминг. YouTube дури покажа и пример каде што реклама се појавува веднаш откако некој ќе ѝ предложи брак на друга личност во видеото, објави Android Authority.

Сè уште не е познато дали овие реклами од „Peak Point“ ќе можат да се прескокнат или не – изгледа дека ќе мора да дознаеме на тешкиот начин.

Секако, ако сакате да го избегнете сето ова, секогаш постои YouTube Premium, „крајното решение“ за проблемот со рекламите што самиот YouTube го создаде. На крајот на краиштата, ова е уште една „win-win“ ситуација – но за YouTube, а не за корисниците.

━ повеќе содржини

Дали би спиеле во капсула на аеродром?

Капсулните хотели и капсулите за спиење на аеродромите сè повеќе се наметнуваат како спас за патниците кои имаат долги престои или откажани летови што...

Македонски бренд што го освојува светот: „Cafe De Anatolia Experience“ викендов настапи во родната Виница

По успешни настапи во Дубаи, Мускат, Тулум, Санторини, Букурешт, Абу Даби и други светски дестинации, Cafe De Anatolia за првпат го претставувија својот концепт...

Штипскиот доктор Сашко Кедев, првиот македонец што ги освои сите врвови над 8.000 метри

Доктор Сашко Кедев од Штип успеа во нешто што досега не му успеало на ниту еден Македонец – да ги искачи сите 14 планински...

Трамп го смени рецептот на Кока Кола, компанијата се согласи

Американскиот претседател Доналд Трамп изјави во средата дека Кока-Кола се согласила да користи „вистински шеќер од трска“ како засладувач во своите пијалоци што се...

МЕЃУ ШТИП, РАДОВИШ И КАРБИНЦИ ПОЧНА ДА СЕ ГРАДИ НАЈГОЛЕМИОТ ВЕТЕРЕН ПАРК НА БАЛКАНОТ, ИНВЕСТИЦИЈАТА Е ВРЕДНА 500 МИЛИОНИ ДОЛАРИ

Најголемиот ветерен парк на Балканот почна да се гради меѓу општините Штип, Радовиш и Карбинци на површина од 330 хектари, претежно на територијата на...
spot_img