27.5 C
Shtip
spot_img

Еве колку заработуваат инфлуенсерите од само една објава на Instagram

Познатите личности кои промовираат широк спектар на брендови и производи не се непознати за светот, а познато е дека многу од нив наплаќаат многу пари за тоа.

Instagram страницата Wealth објави кој е на врвот на листата, а некои бараат и до 3 милиони долари за само една објава на Instagram.

Имено, во објавата на Wealth се наведени некои од најголемите ѕвезди на денешницата, кои се и меѓу најследените на Instagram и се истакнува колку чини само една објава на нивниот профил.

На „дното“ е Џастин Бибер кој има 295 милиони следбеници, а една објава на неговиот профил чини 1,7 милиони долари. Клои Кардашијан, една од „помалку познатите“ сестри Кардашијан, наплаќа 1,8 милиони долари за една објава – исто како и Бијонсе, која има 312 милиони следбеници на Instagram.

Тука е и Ким Кардашијан со 357 милиони следбеници и цена од 2,1 милиони долари по објава, но и Аријана Гранде – 2,26 милиони долари, Двејн Џонсон The Rock – 2,32 милиони долари, Кајли Џенер – 2,38 милиони долари и Селена Гомес која бара 2,55 милиони долари по објава.

На самиот врв се фудбалските суперѕвезди Лео Меси и Кристијано Роналдо, кои наплаќаат 2,59 милиони долари и 3,23 милиони долари за една објава на Instagram.

Колку чинат платените објави на Instagram?
Врз основа на анкетите на инфлуенсерите на Instagram, Shopify наведува дека просечната спонзорирана објава на Instagram чини околу 1.300 долари.

Проценетите износи се поделени на следниов начин:

Наноинфлуенсери (500-10.000 следбеници): 10 до 100 долари по објава
Микроинфлуенсери (10.000-50.000 следбеници): 100 до 500 долари по објава
Инфлуенсери од средно ниво (50.000-100.000 следбеници) 500 до 5.000 долари по објава
Макроинфлуенсери (100.000–500.000 следбеници): 5.000 до 10.000 долари по објава
Мегаинфлуенсери (500.000+ следбеници): 10.000 долари па нагоре по објава

На социјалните платформи, неодамнешните истражувачки податоци покажуваат дека микроинфлуенсерите оние на средно ниво во последните години се сè побарани, додека бројот на мегаинфлуенсери се намалил во последните години.

━ повеќе содржини

Утре е 21-то издание на “Outdoor Fest Ја сакам Плачковица”

Веќе традиционално, на планината Плачковица, по повод празникот Петровден се одржува Outdoor Fest, кој годинава е дел од Штипско културно лето. Во продолжение погледнете...

Al Jazeera Balkans се затвора по 14 години работа?

По четиринаесет години работа на Балканот, регионалниот телевизиски проект Al Jazeera Balkans се затвора, пренесува босанскиот медиум Klix.ba. Al Jazeera Balkans е регионалната подружница на Al Jazeera Media Network со...

30 години Сребреница: Срамот на Европа

Кога силите на генералот на босанските Срби, Ратко Младиќ, во јули 1995 година го извршија геноцидот врз Бошњаците од тогашната енклава и зона под...

Amazon има повеќе од милион роботи: Човечката работна сила станува малцинство

Технолошкиот гигант Amazon објави дека сега користи повеќе од еден милион роботи во своите магацини низ целиот свет. Компанијата моментално вработува околу 1,56 милиони луѓе,...

Се разгоре војната меѓу Бред Пит и Анџелина Џоли

Американскиот актер Бред Пит поднесе барање за пристап до приватните пораки на неговата поранешна сопруга Анџелина Џоли пред нивната судска битка за француската винарија...
spot_img