17.4 C
Shtip
spot_img

Еве колку заработуваат инфлуенсерите од само една објава на Instagram

Познатите личности кои промовираат широк спектар на брендови и производи не се непознати за светот, а познато е дека многу од нив наплаќаат многу пари за тоа.

Instagram страницата Wealth објави кој е на врвот на листата, а некои бараат и до 3 милиони долари за само една објава на Instagram.

Имено, во објавата на Wealth се наведени некои од најголемите ѕвезди на денешницата, кои се и меѓу најследените на Instagram и се истакнува колку чини само една објава на нивниот профил.

На „дното“ е Џастин Бибер кој има 295 милиони следбеници, а една објава на неговиот профил чини 1,7 милиони долари. Клои Кардашијан, една од „помалку познатите“ сестри Кардашијан, наплаќа 1,8 милиони долари за една објава – исто како и Бијонсе, која има 312 милиони следбеници на Instagram.

Тука е и Ким Кардашијан со 357 милиони следбеници и цена од 2,1 милиони долари по објава, но и Аријана Гранде – 2,26 милиони долари, Двејн Џонсон The Rock – 2,32 милиони долари, Кајли Џенер – 2,38 милиони долари и Селена Гомес која бара 2,55 милиони долари по објава.

На самиот врв се фудбалските суперѕвезди Лео Меси и Кристијано Роналдо, кои наплаќаат 2,59 милиони долари и 3,23 милиони долари за една објава на Instagram.

Колку чинат платените објави на Instagram?
Врз основа на анкетите на инфлуенсерите на Instagram, Shopify наведува дека просечната спонзорирана објава на Instagram чини околу 1.300 долари.

Проценетите износи се поделени на следниов начин:

Наноинфлуенсери (500-10.000 следбеници): 10 до 100 долари по објава
Микроинфлуенсери (10.000-50.000 следбеници): 100 до 500 долари по објава
Инфлуенсери од средно ниво (50.000-100.000 следбеници) 500 до 5.000 долари по објава
Макроинфлуенсери (100.000–500.000 следбеници): 5.000 до 10.000 долари по објава
Мегаинфлуенсери (500.000+ следбеници): 10.000 долари па нагоре по објава

На социјалните платформи, неодамнешните истражувачки податоци покажуваат дека микроинфлуенсерите оние на средно ниво во последните години се сè побарани, додека бројот на мегаинфлуенсери се намалил во последните години.

━ повеќе содржини

Проф. Д-р Дејан Мираковски е старо-нов ректор на УГД во Штип

 Дејан Мираковски доби уште еден мандат, како ректор на Универзитетот „Гоце Делчев“ (УГД)-Штип. Претседателот на Комисијата за избор на ректор на УГД, проф.д-р Дејан...

Лажна бременост како параван: Уапсена Колумбијка со 5.600 дози кокаин

Колумбиската полиција откри вознемирувачки нов метод на шверц на дрога. Во јавен автобус во Кали, полицајците уапсија 27-годишна жена која користела лажен труднички стомак...

ДУА ЛИПА СЕ СВРШИ СО АКТЕРОТ КАЛУМ ТАРНЕР

Дуа Липа потврди дека се свршила со актерот Калум Тарнер, велејќи дека тоа е „навистина посебно чувство“. Поп-ѕвездата по потекло од Косово (29) и...

Ексклузивно: Кои се 100-те најголеми компании по остварена добивка во Македонија?

Стоте компании со најголема добивка во државава (без банки, финансиски и осигурителни друштва и фирми во претежна државна сопственост) заедно реализирале профит од 867,1 милион евра. На...

WhatsApp воведува опција која милиони корисници со нетрпение ја очекуваа

Популарната апликација за пораки WhatsApp тестира нова функција што ќе им овозможи на корисниците да изберат квалитет на автоматски преземените фотографии и видеа, објави...
spot_img