Капсулните хотели и капсулите за спиење на аеродромите сè повеќе се наметнуваат како спас за патниците кои имаат долги престои или откажани летови што се кошмар. Наместо да поминуваат часови на метални клупи под силната светлина на терминалот, сè повеќе патници избираат да го „исклучат светот“ барем за неколку часа во мала приватна капсула. Она што изгледаше како футуристичка јапонска идеја само пред една деценија, сега е стандард на сè повеќе светски аеродроми.
Основната верзија на капсулата подразбира минималистички простор, доволно широк за да се смести кревет, ламби, вентилација и основен приклучок за полнење телефон. За многумина, ова е доволно: неколку часа во тишина, без бучавата од звучниците и луѓето што постојано минуваат. Сепак, патниците често забележуваат дека основните капсули понекогаш не се идеално изолирани од бучавата, па затоа спиењето зависи од општата атмосфера на терминалот.
Затоа сè повеќе аеродроми одлучуваат да понудат надградени верзии – мини-соби кои повеќе личат на хотелска соба отколку на класична капсула. Модерните капсулни хотели лоцирани во безбедносната зона на аеродромот, нудат детали што ја зголемуваат удобноста: меки кревети што се прилагодуваат на положбата на телото, амбиентално осветлување што се менува со допир, звучна изолација, биро, па дури и луксузни дождливи тушеви. Таквиот концепт е особено популарен на аеродромите што имаат долга традиција на трансфери – како што се Истанбул или големите азиски центри.
Секако, удобноста си има цена. Додека основната капсула е достапна од околу 90 евра по ноќ (пакети од 3, 4, 6 или 8 часа), престојот во луксузната верзија може да надмине 300 евра по ноќ. Сепак, многу патници сметаат дека вреди да се плати за мир и квалитетен одмор, наместо да се качуваат во следниот авион исцрпени. Капсулите лоцирани во зоната на заминување се особено барани, бидејќи му овозможуваат на патникот да се релаксира до самиот момент на качување, без да ја напушти транзитната зона.

Интересно е и тоа што капсула-хотелите повеќе не се отвораат само во метрополите и азиските мега-хабови, туку сè почесто и на аеродромите на Запад кои ја прошируваат својата понуда за да привлечат патници од регионот. На пример, ги има на аеродромите во Цирих, Минхен, Берлин, Амстердам, Париз (CDG), Хелсинки, Лондон (Гетвик). На пример, во последните неколку месеци, на аеродромот во Ташкент (Узбекистан) беше отворен нов капсула-хотел, а слични концепти се развиваат и во Источна Европа.
Патниците се согласуваат за едно: Кога ќе ја поминете целата ноќ во капсула, тешко е да се вратите на старата практика на спиење на клупа или во кафуле на отворено. И колку и да изгледа скапо, за многумина тоа е мала цена за неколку часа вистински сон, топол туш и чувство дека, барем за момент, во средината на бетонскиот лавиринт на аеродромот, сте го имале својот мир и удобност.

Ова чувство на контрола, барем за кратко време, е главната причина зошто капсулните хотели полека стануваат неопходен дел од модерното аеродромско искуство.