Американските обвинители истражуваат дали Тесла извршил измама со хартии од вредност или онлајн измама со тоа што ги довел инвеститорите и потрошувачите во заблуда за автономните можности на неговите електрични возила, изјавија за Ројтерс три лица запознаени со ова прашање.
Системите за автопилот и целосно самоуправување на Тесла помагаат при управувањето, сопирањето и промената на лентата – но не се целосно автономни. Иако Тесла ги предупреди возачите да бидат подготвени да ја преземат контролата над своето возење, Министерството за правда ги истражува изјавите на Тесла и извршниот директор Илон Маск кои сугерираат дека автомобилите можат сами да возат.
Истражуваше стотици несреќи, дури и оние со фатални исходи
Американските регулатори одделно истражија стотици несреќи, вклучително и фатални, кои се случија во Тесла со вклучен автоматски пилот, што резултираше со масовно повлекување на возилата.
Ројтерс ексклузивно известуваше за американската кривична истрага за Тесла во октомври 2022 година и сега е првиот што известува за специфичната кривична одговорност што ја истражуваат федералните обвинители.
Видеата на Тесла кои ја демонстрираат технологијата на веб-страницата велат: „Лицето на возачкото седиште е таму само од правни причини. Таа не прави ништо. Автомобилот сам вози“.
Во 2022 година, инженер на Тесла сведочеше во судски случај во врска со фатална несреќа во која учествуваше автопилотот. Во исто време, тој рече дека едно од видеата, објавено во октомври 2016 година, имало за цел да го покаже потенцијалот на технологијата и не ги прикажува точно нејзините способности во тоа време. Маск навистина го објави видеото на социјалните мрежи, пишувајќи: „Тесла сам вози (без човечко учество) низ урбаните улици до автопатиштата, а потоа наоѓа место за паркирање“.
Во конференцискиот повик со новинарите во 2016 година, Маск рече дека Автопилот е „веројатно подобар“ од човечки возач. За време на повик во октомври 2022 година, Маск зборуваше за претстојната надградба на FSD за која рече дека ќе им овозможи на клиентите да патуваат „на работа, кај пријатели или во продавница без да го допираат тркалото“.